התכנית המוצעת משלבת היבטים פסיכו-חינוכיים יישומיים במעשה החינוכי, היכרות עם מושגים נבחרים וטכניקות התערבות מעולם הפסיכולוגיה - הגישה הקוגניטיבית התנהגותית, הגישה הנרטיבית והגישה ההומניסטית -פסיכולוגית העצמי
תכנים מרכזיים
- מושגי יסוד וכלים נבחרים מהגישה הקוגניטיבית התנהגותית -CBT
- זיהוי ועיבוי של ספורים אלטרנטיביים חיוביים מהגישה הנרטיבית ושילובם במעשה החינוכי .
- הקשר המכריע בין עולמו הרגשי של הלומד והמלמד להישגים ולמידה משמעותית ע"פ פסיכולוגית העצמי
- חוסן ארגוני – חינוכי, גורמים משפיעים.
- היבטים רגשיים בתהליכי למידה והוראה , מה זה אומר ?
- צוותי ההוראה כדמויות משמעותיות, ומשפיעות על התפתחותו הרגשית התקינה של התלמיד.
- חוסן נפשי/ רווחה נפשית, מהם הגורמים המשפיעים על החוסן והרווחה הנפשית וכיצד ניתן להתמודד עם שחיקה ולחץ בעשייה החינוכית?
למידע נוסף ולהרשמה באתר אוניברסיטת תל אביב > לחץ כאן