תקשורת מיטיבה , יעילה וסמכותית בין הורים לילדיהם

התפקיד ההורי והתקשורת עם הילדים בעידן המודרני הפכו להיות מאתגרים במיוחד והורים רבים חשים חוסר אונים מול ילדם. בעידן שבו יש להורים מתחרים רבים על הקשר ותשומת ליבו של הילד האתגר האמיתי הוא לשמור על תקשורת מיטיבה, יעילה וסמכותית בכדי להמשיך ולהיות עבורם דמות מכוונת ומשמעותית.

במסגרת הטיפול נרכוש כלים אופרטיביים להתמודדות עם הילד בבית ובמשפחה, נעבוד על חיזוק הקשר המיטיב והעלאת המוטיבציה של הילד להשיג הישגים אישיים ולימודיים משמעותיים ביחס לעצמו.

יעדי הטיפול יקבעו ע"פ קריטריונים ברורים הניתנים למדידה כגון: שאלונים להורים לפני תהליך ההתערבות ולאחריו, מידת המוטיבציה ושיתוף הפעולה של הילד בבית ובבית הספר לקידום יעדיו האישיים ועוד. במסגרת הטיפול מקבלים ההורים כלים להורות סמכותית ומיטיבה, אסרטיביות הורית ושיפור היכולת האמפתית כלפי ילדם. כמו כן כלים להתמודדות עם התקפי הזעם של הילד והקושי להתמודד עם דחיית הסיפוקים שלו, טיפוח הערך העצמי והמסוגלות העצמית הן של ההורה בתפקידו ההורי והן של הילד באמצעות ההורה, התמודדות עם מצבי כישלון, תסכול של הילד ועוד.  

מתי כדאי לפנות אליי ? 

הורים לילדים מגיל הגן וילדים ונוער בגיל 6-18, שחווים משברים וקשיים בהורות ובמשפחה ומעוניינים לקבל ידע וכלים יישומיים לשיפור ההורות והמערכת המשפחתית .

מהורות מאותגרת להורות מצמיחה  image